28 februarie 2011

Momeli paste

Pellet - Paste
    Mamaliga este cea mai folosita momeala la noi in tara atat ca momeala cat si ca nada. Are marele inconvenient ca atrage si hraneste pestii de toate dimensiunile. Intr-un loc in care forfotesc o multime de pestisori nu prea apar crapii mari deoarece acestia sunt solitari si linistiti si nu prea le place un asemenea balamuc. Nu mai spun de faptul ca intr-o zi calduroasa de vara mamaliga se acreste in cateva ore.
Dar!!! Din mamaliga eu mi-am facut primele boillies si am si prins cu ele. Nu puteti sa va inchipuiti ce bucurie a fost pe capul meu cand am prins cativa crapi cu boillies facute cu mana mea.. Nu e greu asa ca va voi povesti si asta. Am macinat niste malai in rasnita de cafea, l-am amestecat cu niste praf de budinca de ciocolata (proportia cam o parte de budinca la doua parti de malai), am mai pus zahar, aroma de ciocolata si putin unt de arahide. Am amestecat toate astea bine si le-am pus la fiert facand o mamaliguta cam moale. Cand s-a racit suficient sa pot pune mana pe ea am framantat-o bine de tot, (s-a facut ca o coca), apoi am facut bilute cu o mini masuta de rulat. Am fiert putin bilutele (stiam ca trebuie fierte pana ies la suprafata dar ale mele nu au iesit) si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut ca au iesit ca un fel de cauciuc. Pe bune ca am dat cu ele de perete si au sarit inapoi. Prima care m-a incurajat a fost pisica mea care a si mancat doua bilute pana sa le pun in frigider. Pe rig rezista foarte bine si nu explodeaza in lanseu iar in apa au rezistat si sase ore fara sa se dizolve sau sa le ciuguleasca pestisorii. Una am tinut-o in borcan si s-a dezintegrat dupa o zi si o noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai grija ce vrei sa zici...!!!